Veel media aandacht voor Black Friday Rotterdam

Veel media aandacht voor Black Friday Rotterdam

Dit jaar kreeg Black Friday, geïnspireerd op Giving Tuesday een nieuwe rage in Amerika, een nieuw gezicht door de koppeling met het goede doel Stichting Jarige Job. Burgemeester Aboutaleb opende vrijdagochtend de pop-up store, waar ook het servicepunt voor bezoekers was gevestigd en doneerde het eerste cadeau waarna er vele honderden cadeaus volgden. Er is veel waardevolle media aandacht geweest van onder andere het AD Rotterdams Dagblad, RTV Rijnmond, RTL Nieuws, Open Rotterdam, In de buurt en Dagblad010.
We kijken terug op een succesvol evenement. De sfeer was dankzij een zeer goed georganiseerd Toezichtsmodel goed, waarvoor nogmaals onze dank aan alle collega’s die zich in dit weekend hebben ingezet. Daarnaast was er een mooie programmering waarvan heel veel is gedeeld op de socials. Na drie edities van Black Friday vinden we het tijd voor een gedegen evaluatie waarbij de feedback van onze leden zeer belangrijk is. Hiervoor komen wij na de kerstdrukte bij jullie op de lijn. Nog een keer de sfeer proeven? Kijk hier de Lijnbaan lasershow terug, de foto’s van de Koopgoot en het Beursplein en de foto’s van Central Plaza.

De pop-up store aan de Korte Lijnbaan 12-14 is nog de gehele maand december geopend van vrijdag t/m zondag. Doneren kan dus nog volop!