Etalagestickers Eurovisie Songfestival en kostuumpins

Etalagestickers Eurovisie Songfestival en kostuumpins

Etalagestickers en kostuumpins
Speciaal voor Rotterdam is er een logo ontwikkeld waar het thema Open Up en Rotterdam Make it Happen in terugkomen. Aan al onze leden worden etalagestickers ter grootte van 30x30cm uitgedeeld. Er zijn twee varianten, zie foto, waarvan elke ondernemer één exemplaar ontvangt. De stickers worden vanaf maandag 13 april (week 16) verspreid met het verzoek deze vanaf 20 april (week 17) een mooie plek in de etalage te geven. Ook worden er kostuumpins met hetzelfde logo uitgedeeld. Aantallen zijn nog niet bekend. Maatwerk in aantallen voor de kostuumpins en de stickers kan worden afgestemd met Carsten van Rossen via carsten@rotterdamfestivals.nl of 06-52621106.

 

Gebruik logo
Het is helaas niet toegestaan om het officiële Eurovisie Songfestival logo te gebruiken. Dit is eigendom van de EBU. Gebruik van dit logo wordt beboet. Het logo dat speciaal voor Rotterdam is ontwikkeld mag wel gebruikt worden en zal op korte termijn te downloaden zijn op de site https://www.openuptorotterdam.eu/. De logo’s plaatsen wij uiteraard ook in Chainels, zodra beschikbaar.

 

Project citydressing
De eerste citydressers zijn reeds door gemeente bekend gemaakt. Arttenders en Studio VollaersZwart zorgen voor de artistieke aankleding van de stad. Een kleurrijk megalint zal de route van het Centraal Station tot aan Ahoy markeren en straten/gebouwen worden versierd met honderden hergebruikte internationale vlaggen die alle buitenlandse gasten straks welkom doen voelen. UDSRotterdam is met gemeente in gesprek om ons gebied hier zo goed mogelijk op aan te laten sluiten.

 

Als je wilt aanhaken bij het stadsprogramma van het Songfestival met een toffe actie of een instore event kun je dit aanmelden via https://aanmelden.openuptorotterdam.eu/#/