Zomercampagne ‘De deur uit ‘

Nu de zomervakantie start en het nieuwe platform #RotterdamCentrum live is, gaan we natuurlijk ook van de daken schreeuwen hoe leuk Rotterdam Centrum is! 7 weken lang halen we letterlijk de bezoekers naar Rotterdam met onze ‘De deur uit’ campagne.

 

‘De deur uit’-Express
Iedere zaterdag wordt er, steeds in een andere stad, een pop-up bushalte naar Rotterdam neergezet die via een slimme Social Media-campagne met groot bereik is aangekondigd. Winnaars stappen in een oldtimer bus en krijgen een toffe belevenis in Rotterdam aangeboden die direct in de bus begint. Hapjes, drankjes, Rotterdam Quiz en muzikaal entertainment; aan alles is gedacht.

 

Rotterdam moet je ontdekken; speciaal voor deze winnaars laat een zeer ervaren stadsgids alle mooie plekjes van het centrum zien. Uiteraard komt daarbij het BIZ gebied uitgebreid aan bod en is er ruimschoots de tijd om zelf te winkelen. Na de dag te hebben afgesloten met een hapje en een drankje wordt iedereen weer netjes thuis gebracht.

 

Aan duurzaamheid is ook gedacht: De gereden kilometers compenseren we door Rotterdamse geveltuintjes te sponsoren zodat onze eigen stad groener wordt!

 

Benieuwd naar deze campagne, de aftermovies en ander nieuws hierover? Hou dan https://rotterdamcentrum.nl/ in de gaten en volg #RotterdamCentrum ook op FacebookInstagram en Linked-in

 

Lees hier ook het item dat het AD hierover publiceerde.